Školenie neuromarketingu

Kód: 348
500 € 416,67 € bez DPH
Dostupné
Môžeme doručiť do:
31.7.2024

Školenie neuromarketingu je intenzívny a inovatívny kurz, ktorý sa zameriava na využitie poznatkov z neurovedy a psychológie s cieľom posilniť marketingové stratégie a zlepšiť efektivitu komunikácie s cieľovou skupinou. Tento kurz je navrhnutý tak, aby účastníkom predstavil hlavné princípy neuromarketingu a praktické nástroje na meranie a analyzovanie reakcií spotrebiteľov.

Detailné informácie

115 spokojných klientov
115 spokojných klientov
16 rokov skúseností
16 rokov skúseností
Darček zdarma
17 Google certifikátov

Podrobný popis

Čomu sa budeme na školení venovať?

  1. Úvod do neuromarketingu:

    • Definícia neuromarketingu a jeho význam v súčasnom marketingovom prostredí
    • Prehľad neurovedy a psychológie ako základných disciplín neuromarketingu
  2. Mozgová aktivita a spotrebiteľské rozhodovanie:

    • Štruktúra mozgu a vzťah k rozhodovaciemu procesu
    • Neurologické mechanizmy, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľské rozhodovanie
    • Kognitívne a emocionálne faktory v procese rozhodovania

  3. Metódy merania mozgovej aktivity:

    • EEG (elektroencefalografia) a jej využitie v meraní mozgovej aktivity
    • MRI (magnetická rezonancia) a jej význam pri skúmaní spotrebiteľského správania
    • Eye-tracking technológie a sledovanie pohybu očí pri vnímaní reklamy a produktov

  4. Aplikácia neuromarketingu v praxi:

    • Optimalizácia reklamných kampaní založená na neurovede
    • Využitie neuromarketingových princípov pri tvorbe produktového dizajnu
    • Zlepšenie zážitku zákazníka prostredníctvom neuromarketingových techník

  5. Etické a právne aspekty neuromarketingu:

    • Diskusia o etických otázkach spojených s využitím neurovedy v marketingu
    • Dôležitosť ochrany súkromia a zákonné obmedzenia pri používaní neuromarketingových techník

  6. Príklady úspešných neuromarketingových kampaní:

    • Analýza prípadových štúdií, ktoré ukazujú efektívnosť neuromarketingových stratégií v praxi
    • Identifikácia najlepších postupov a lekcií z reálnych príkladov

  7. Praktické cvičenia a diskusie:

    • Praktické cvičenia zamerané na aplikáciu neuromarketingových princípov
    • Diskusie a skupinové aktivity na zdieľanie nápadov a skúseností

Pre koho je školenie určené?

Školenie neuromarketingu je určené pre profesionálov v oblasti marketingu, reklamy, PR, manažérov značky, produktových manažérov, dizajnérov a každého, kto sa zaujíma o využitie neurovedy a psychológie pre zlepšenie marketingových a komunikačných stratégií.

Po absolvovaní tohto školenia účastníci budú schopní lepšie porozumieť motiváciám a preferenciám spotrebiteľov, zlepšiť efektivitu marketingových kampaní a zvýšiť výkonnosť ich organizácie prostredníctvom využitia neuromarketingových princípov.

Ak máte záujem o Školenie neuromarketingu neváhajte nás kontaktovať.

Tešíme sa na spoluprácu s vami!

DigiSkilly.sk 

Dodacia doba služieb závisí od viacerých faktorov. Zvyčajne sa pohybuje do zhruba 2-týždňov od dátumu objednávky. 

Vzdelávanie a rozvoj je v našom DNA. Tvoríme a spájame TOP odborníkov na dané oblasti na slovenskom a českom trhu.

Máte viacero možností, jednou z nich je napísať nám cez formulár v sekcii Kontakt, prípadne využiť mailovú komunikáciu na info@digiskilly.sk alebo chat na webstránke. 

Nebudeme zahmlievať, buď zlyhala technika alebo my ľudía. Prosím pripomeňte sa nám alebo skúste inú formu kontaktovania. Nerobíme to naschvál a dbáme na to, aby ste mali odpoveď do 24 hodín. No možno nám vaša správa nikdy nedorazila - technika je technika.



Mohlo by vás zaujímať:



Zaujímavé produkty z DigiSkilly.sk:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: