Školenie neuromarketingu
Kód: 348Podrobný popis
Čomu sa budeme na školení venovať?
-
Úvod do neuromarketingu:
- Definícia neuromarketingu a jeho význam v súčasnom marketingovom prostredí
- Prehľad neurovedy a psychológie ako základných disciplín neuromarketingu
-
Mozgová aktivita a spotrebiteľské rozhodovanie:
- Štruktúra mozgu a vzťah k rozhodovaciemu procesu
- Neurologické mechanizmy, ktoré ovplyvňujú spotrebiteľské rozhodovanie
- Kognitívne a emocionálne faktory v procese rozhodovania
-
Metódy merania mozgovej aktivity:
- EEG (elektroencefalografia) a jej využitie v meraní mozgovej aktivity
- MRI (magnetická rezonancia) a jej význam pri skúmaní spotrebiteľského správania
- Eye-tracking technológie a sledovanie pohybu očí pri vnímaní reklamy a produktov
-
Aplikácia neuromarketingu v praxi:
- Optimalizácia reklamných kampaní založená na neurovede
- Využitie neuromarketingových princípov pri tvorbe produktového dizajnu
- Zlepšenie zážitku zákazníka prostredníctvom neuromarketingových techník
-
Etické a právne aspekty neuromarketingu:
- Diskusia o etických otázkach spojených s využitím neurovedy v marketingu
- Dôležitosť ochrany súkromia a zákonné obmedzenia pri používaní neuromarketingových techník
-
Príklady úspešných neuromarketingových kampaní:
- Analýza prípadových štúdií, ktoré ukazujú efektívnosť neuromarketingových stratégií v praxi
- Identifikácia najlepších postupov a lekcií z reálnych príkladov
-
Praktické cvičenia a diskusie:
- Praktické cvičenia zamerané na aplikáciu neuromarketingových princípov
- Diskusie a skupinové aktivity na zdieľanie nápadov a skúseností
Pre koho je školenie určené?
Školenie neuromarketingu je určené pre profesionálov v oblasti marketingu, reklamy, PR, manažérov značky, produktových manažérov, dizajnérov a každého, kto sa zaujíma o využitie neurovedy a psychológie pre zlepšenie marketingových a komunikačných stratégií.
Po absolvovaní tohto školenia účastníci budú schopní lepšie porozumieť motiváciám a preferenciám spotrebiteľov, zlepšiť efektivitu marketingových kampaní a zvýšiť výkonnosť ich organizácie prostredníctvom využitia neuromarketingových princípov.
Ak máte záujem o Školenie neuromarketingu neváhajte nás kontaktovať.
Tešíme sa na spoluprácu s vami!
DigiSkilly.sk
Dodacia doba služieb závisí od viacerých faktorov. Zvyčajne sa pohybuje do zhruba 2-týždňov od dátumu objednávky.
Vzdelávanie a rozvoj je v našom DNA. Tvoríme a spájame TOP odborníkov na dané oblasti na slovenskom a českom trhu.
Máte viacero možností, jednou z nich je napísať nám cez formulár v sekcii Kontakt, prípadne využiť mailovú komunikáciu na info@digiskilly.sk alebo chat na webstránke.
Nebudeme zahmlievať, buď zlyhala technika alebo my ľudía. Prosím pripomeňte sa nám alebo skúste inú formu kontaktovania. Nerobíme to naschvál a dbáme na to, aby ste mali odpoveď do 24 hodín. No možno nám vaša správa nikdy nedorazila - technika je technika.
Mohlo by vás zaujímať:
Zaujímavé produkty z DigiSkilly.sk:
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.