Vyťažte zo svojej reklamy maximum - Kontrolný test

Kód: 351
500 € 416,67 € bez DPH
Dostupné
Môžeme doručiť do:
24.6.2024

Maximalizujte svoj reklamný potenciál a dosiahnite úspech. Kontrola reklám nie je len otázkou kontroly kvality, ale predstavuje aj komplexný proces hodnotenia, analýzy a optimalizácie vašich reklamných stratégií. Čo umožňuje kontrolný test reklám? Určiť, kde sú silné a slabé stránky reklamny, skontrolovať, či reklamné komunikáty dosahujú požadované ciele, zistiť príťažlivosť a emocionálny dopad na spotrebiteľov, pochopiť, ako zlepšiť angažovanosť a akciu zákazníka.

Detailné informácie

115 spokojných klientov
115 spokojných klientov
16 rokov skúseností
16 rokov skúseností
Darček zdarma
17 Google certifikátov

Podrobný popis

Neuromarketing otvára nové možnosti marketingového výskumu. Medzi najväčšie výhody patrí možnosť získania presných informácií o podnetoch, emóciách či podvedomom prežívaní, na základe ktorých je možná jednoduchá interpretácia na prvý pohľad skrytých informácií.

Aké sú výhody neuromarketingového výskumu?

  • Dokážeme skúmať odozvu jednotlivca na akékoľvek video, obrázok, alebo hudbu a pritom skúmať, čo prežíva a kam sa pozerá.
  • Vieme vyhodnotiť rozdiely, nájsť lepšie varianty, ale aj identifikovať body v čase a priestore, ktoré sú rušivé alebo pozitívne, a na základe ktorých sa môžu vytvoriť lepšie varianty.
  • Dokážeme odhaliť kritické miesta nielen komunikačných materiálov, ale aj webových stránok či aplikácií. Neuromarketing nachádza využitie aj pri výskume v prostredí sociálnych sietí.

Ako to funguje?

Výskum, respektíve testovanie sa realizuje na základe záväznej objednávky, v ktorej sú upresnené jednotlivé oblasti výskumu/testovania. Stanovenie ceny vychádza z viacerých aspektov, pričom rozhodujúcim faktorom je čas, ktorý si výskum vyžaduje.

Základný výskum jedného podnetu je možné realizovať s účasťou dvadsiatich respondentov. Pri tomto objeme vzorky je relevancia získaných výsledkov 99 %. Namerané výsledky zodpovedajú skutočným reakciám respondentov na podnety. Pri skúmaní viacerých podnetov, ako napríklad viacerých vizuálnych prvkov alebo hudobných obmien reklamného spotu, sa stanovuje objem vzorky individuálne podľa potrieb výskumu.

*Cena začína od 500 € a závisí od veľkosti projektu. Cena uvádzaná v ponuke je orientačná.
Pred sfinalizovaním objednávky nám prosím napíšte a dohodneme si individuálnu cenotvorbu.

 

Dodacia doba služieb závisí od viacerých faktorov. Zvyčajne sa pohybuje do zhruba 2-týždňov od dátumu objednávky. 

Vzdelávanie a rozvoj je v našom DNA. Tvoríme a spájame TOP odborníkov na dané oblasti na slovenskom a českom trhu.

Máte viacero možností, jednou z nich je napísať nám cez formulár v sekcii Kontakt, prípadne využiť mailovú komunikáciu na info@digiskilly.sk alebo chat na webstránke. 

Nebudeme zahmlievať, buď zlyhala technika alebo my ľudía. Prosím pripomeňte sa nám alebo skúste inú formu kontaktovania. Nerobíme to naschvál a dbáme na to, aby ste mali odpoveď do 24 hodín. No možno nám vaša správa nikdy nedorazila - technika je technika.



Mohlo by vás zaujímať:



Zaujímavé produkty z DigiSkilly.sk:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: