Ušetrite až 30% z marketingového budgetu - Nezávislé meranie kampaní cez Gemius

Kód: 95/DO 95/DO2 95/DO3 95/DO4 95/DO5 95/DO6 95/DO7 Zvoľte variant
100 € 150 € 200 € 300 € 500 € 990 € 1 900 € od 100 € 83,33 € bez DPH 125 € bez DPH 166,67 € bez DPH 250 € bez DPH 416,67 € bez DPH 825 € bez DPH 1 583,33 € bez DPH od 83,33 € bez DPH
Dostupné Dostupné Dostupné Dostupné Dostupné Dostupné Dostupné Zvoľte variant
Variant
Môžeme doručiť do:
23.2.2024 23.2.2024 23.2.2024 23.2.2024 23.2.2024 23.2.2024 23.2.2024 Zvoľte variant

Meranie kampaní môže byť komplikovaný proces, pri ktorom rôzne systémy často vykazujú rozdielne výsledky. Skúsenosti ukazujú, že dokonca aj základné metriky, ako sú zobrazenia reklamy alebo prekliknutia, môžu byť merané rôznymi spôsobmi, čo môže spôsobiť rozdiely až o 30%. Pri kampani v hodnote 1.000 € to môže znamenať až 330 €, ktoré môžu byť minuté nejasným spôsobom. 

 

Oplatí sa teda investícia do nezávislého merania kampaní? Nevieme nič garantovať, no môžeme s dôverou potvrdiť, že nezávislé meranie prináša reálne úspory. Pri našich klientoch sme boli schopní ušetriť približne 10% z celkového rozpočtu kampane. Táto investícia sa môže rýchlo vrátiť, najmä ak sa berie do úvahy benchmark 10%.

Detailné informácie

115 spokojných klientov
115 spokojných klientov
16 rokov skúseností
16 rokov skúseností
Darček zdarma
17 Google certifikátov

Podrobný popis

V našich testoch sme za všetky kampane v priebehu rokov zistili benchmark 8.64% ako rozdiel medzi výsledkami zobrazení reklamy namerané cez Google Ad Manager vs. Gemius merania klienta. 

Čo to presne znamená? 

Publisher vám dodá výsledky za kampaň 1.000.000 impresií.

Gemius meranie v skutočnosti ukázalo o 8,64% nižší počet, čo v priemere predstavuje 913 600 menej impresií.

 Send Push Messages To Firebase Cloud Messaging (Google) Via PHP » SaMauto

Máte 2 možnosti:

  1. Publisher môže znížiť sumu vašej objednávky o 8,64% (v niektorých prípadoch to môže byť až 15%).

  2. Publisher môže rozšíriť vašu kampaň, pokiaľ to jej charakter a časové možnosti umožňujú.

V každom z týchto prípadov buď ušetríte 8,64% z rozpočtu, alebo získate za tú istú sumu viac.

Ako to funguje? (modelový príklad)

Vaša kampaň zaznamenala 10 000 000 impresií, pričom náklady na naše meranie boli 500 €.

CPM (cena za 1 000 zobrazení reklamy) kampane bola 2 €, takže celkové výdavky za kampaň s 10 miliónmi zobrazení boli 20 000 €.

Meranie odhalilo rozdiel 10%, takže publisher vám vystaví kredit v hodnote 2 000 €. Vaša úspora teda predstavuje 2 000 € - 500 € za meraciu službu, čo je celkom 1 500 € ušetrených za jednu kampaň.

Ak máte záujem o našu službu, neváhajte nás kontaktovať. 

Tešíme sa na spoluprácu s vami. 

Dodacia doba služieb závisí od viacerých faktorov. Zvyčajne sa pohybuje do zhruba 2-týždňov od dátumu objednávky. 

Vzdelávanie a rozvoj je v našom DNA. Tvoríme a spájame TOP odborníkov na dané oblasti na slovenskom a českom trhu.

Máte viacero možností, jednou z nich je napísať nám cez formulár v sekcii Kontakt, prípadne využiť mailovú komunikáciu na info@digiskilly.sk alebo chat na webstránke. 

Nebudeme zahmlievať, buď zlyhala technika alebo my ľudía. Prosím pripomeňte sa nám alebo skúste inú formu kontaktovania. Nerobíme to naschvál a dbáme na to, aby ste mali odpoveď do 24 hodín. No možno nám vaša správa nikdy nedorazila - technika je technika.



Mohlo by vás zaujímať:



Zaujímavé produkty z DigiSkilly.sk:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: