Webová a dátová analytika

Kód: 302
50 € 40,65 € bez DPH
Dátum podľa dohody
Môžeme doručiť do:
4.12.2025

Individuálny online kurz 
Trvanie: podľa dohody (hodinová sadzba)

Máte pocit, že dáta z vášho webu alebo back-endu by sa dali využívať efektívnejšie? Tento kurz je presne pre vás. Matej Bednatrik vás prevedie spracovaním a analýzou dát z nástrojov ako Google Analytics (GA3/GA4), Hotjar, Smartlook a ďalších, a ukáže vám, ako ich vizualizovať v Exceli, Google Spreadsheet alebo Power BI. Po kurze budete mať jasný plán, ako dáta využiť pre optimalizáciu webu, kampaní a rozhodovanie na základe faktov.

Cena služby:

- 50€/h domáca scéna - SK a CZ
- 80€/h zahraničie

Detailné informácie

115 spokojných klientov
115 spokojných klientov
16 rokov skúseností
16 rokov skúseností
Darček zdarma
17 Google certifikátov

Podrobný popis

Aké sú vyhody webovej a dátovej analytiky?

  1. Chápanie zákazníka: Pomocou webovej a dátovej analytiky môžete detailne sledovať správanie vašich zákazníkov.

  2. Optimalizácia webových stránok: Nástroje ako Hotjar vám ukážu, kde používatelia klikajú, ako sa posúvajú po stránke, a kde môžu nastať problémy. Táto analýza vám umožní optimalizovať dizajn a funkčnosť webu pre lepšiu používateľskú skúsenosť.

  3. Zvýšenie konverzie: Analýza traffic a interakcií môže odhaliť, kde na webstránke dochádza k odchodu potenciálnych zákazníkov. To vám umožní vytvoriť cielené stratégie na zvýšenie konverzií a predaja.

  4. Efektívna reklama: S nástrojmi ako GA4 môžete presne merať účinnosť vašich reklamných kampaní. Zistíte, ktoré kanály sú najúčinnejšie, a môžete prerozdeliť rozpočet tam, kde prináša najlepšie výsledky.

  5. Spracovávanie back-end dát: Analýza dát z vašich interných systémov vám poskytne vhľad do operácií, finančného zdravia, zásob, výkonu zamestnancov a iných kľúčových oblastí podnikania. Toto môže byť nevyhnutné pre strategické rozhodovanie a dlhodobý rast.

  6. Bezpečnosť: S prístupom k detailným dátam môžete rýchlo identifikovať a reagovať na akékoľvek bezpečnostné hrozby.

  7. Konkurencieschopnosť: V dnešnom preplnenom trhu môže byť schopnosť rýchlo rozpoznať a reagovať na trhové trendy a zmeny v správaní zákazníkov.

  8. Dlhotrvajúca Stratégia: Webová a dátová analytika nie je len o momentálnych výsledkoch. Pomáha vám rozvíjať dlhodobé strategické plány, ktoré sú založené na dôkladnom pochopení trhu, zákazníkov a vášho podnikania.

Ak máte záujem o našu službu, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám poskytneme ďalšie informácie.

Tešíme sa na spoluprácu s vami!

DigiSkilly.sk

 

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole:

Bezpečnostná kontrola